Alla inlägg under april 2013

Av Pernilla Wictor - 26 april 2013 22:01

Michella du är den helt underbar person vet inte vad jag skulle gjort utan dig gumman du är allt och mycket mer du har hjälpt mig i allt... det är du som säger till mig att jag klarar allt men då kan jag säga dig en sak att jag klarar inget utan dig det är du som har gjort att jag mår så här bra det är du som har hjälpt mig med att få upp mig till topp när jag har varit nere på marken och inte kunde komma upp själv Men var det du som hjälpte mig och kom och drog upp mig igen det var du som sa att detta är det bästa för dig men i vissa lägen var jag dum nog och inte lyssnade men har lärt mig att lyssna på dig och mitt hjärta att det är mitt hjärta som ska veta. <33

Du är den som verkligen betyder mest för mig och den som jag kan säga allt till och det inte kommer ut. Först var det att vi var vänner sen blev vi syskon sen nu är vi bästavänner och du kommer alltid att vara min bästavän kommer aldrig byta ut dig mot någon annan för ingen annan kan ta din plats i mitt hjärta som du har gumman <3

jag hoppas att detta kommer bli bra gumman för där finns inte tillräkligt med ord för att beskriva dig gumman för då kan jag sitta i fler år och skriva om dig bästavän <33333 vi ska alltid finnas för varandra och alltid vara bästvänner för livet !! <33  

   

Av Pernilla Wictor - 26 april 2013 15:36

Jag lyssnade på låtar som jag lyssnade på med mitt ex och när jag lyssnade på dom så kom där fullt av tårar för jag saknar han så sjukt mycket :((( varför varför varför jag vill inte kan inte sluta gråta av låtar!! Sjukt att låtar kan få en att må dåligt :(<3

Av Pernilla Wictor - 26 april 2013 02:37

Jag älskar dej!! kan inte glömma att du har lämnat mig alla fina ord du har sagt m´till mig gör ont att tänka på nu när du har lämnat mig ensam här !! Du sa att det skulle vara du och jag för evigt och det trodde jag men du lämande mig själv och gick din väg och jag står kar på samma väg som du lämnade mig på och inte kan gå min egen väg för jag ville gå den med dig men får väl försöka att kämpa igenom den själv med hjälp av min underbara familj :)   





Av Pernilla Wictor - 26 april 2013 00:11

för mig var du den ända jag ville ha! du är den ända som fick mig att må bra <3 Du kommer alltid att vara den jag älskar och den som lyser upp min dag:/ fattar inte att det kunde gå så fel mellan oss :/<3 alla säger att där finns 1000 åter som väntar på mig men ingen är som du och det är dig jag vill leva med och de va du som skulle vara pappa till mina barn ingen annan <3 vi hade planerat en framtid tillsammans sen blev allt bara skit !! <3 önskar att jag kunde göra något för att det skulle funka mellan oss igen :/ <3 Jag älskar och saknar dig för evigt kommer aldrig kunna släppa taget om dig! <3

 
 


Av Pernilla Wictor - 24 april 2013 18:46

Jag saknar kärleken och jag saknar att bli älskad av någon! Jag saknar o älskar en person men tyvärr så fungerade inte vårt förhållande så bra :/ men så är det ibland


Kärleken kommer kärleken går men kärleken kan också vara bra ibland :) <3

Av Pernilla Wictor - 23 april 2013 21:49

Jag kom hem från mormor vid två! Sen dess har jag legat i sängen och mått sjukt dåligt börjat spy ont i halsen och huvudet:/ fack denna dagen vill inte vara sjuk men inget man kan göra tur har man sin syster jessica som snackar med mig på skype för hon är också sjuk :( krypa på dig syster <3
Har ätit typ en macka så fort jag äter eller dricker mår jag illa :/

:(

Av Pernilla Wictor - 22 april 2013 21:44

Jag saknar verkligen dej!
Kan inte sluta att sakna o älska dej!
Säger tull många kommer aldrig ta han tillbaka men tror inte jag gör de men visa låtar på minner mej om dej o då kommer där tårar fallande <3

Av Pernilla Wictor - 22 april 2013 20:21

Jag saknar dej så enormt mycket!
Ville bara leva med dej
ville bara kalla dej för min beby
Det var dej jag ville bli älskade av
Det var dej jag ville deka min framtid med! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards