Alla inlägg under juli 2013

Av Pernilla Wictor - 19 juli 2013 00:44

idag har man inte gjort så mycket inte sovit på en hel natt. Gick ner till mormor vid 10 på morgon och va där till 12-1 snackade mycket och fick reda på min födelsedagspersent heheh :) älskar dig mormor... <3

sen hem och snackade lite med kompisar på skype sen städa rummet och plocka upp lite.





kvällen har jag snackat med bror Teddy gör de mycket för han får en på humör alltid :)

Alltid lika kul att snacka med dig för du får en att skratta och må bra.. <3 undra hur länge det blir i natt haha :) vi snackade hela natten sist så ska vi göra det nu med eller ska vi försöka sova något eftersom det blir Sjöbo marknad senare idag :) <3

Ska vi vara döda eller ska vi inte vara det du är för rolig att snacka med du har alltid något att berätta eller skratta för hihihi :)



natten kommer att bestå av att snacka med Teddy så länge vi orkar får se om vi sover något inatt eller vi ska vara döda i morgon på Sjöbo Marknaden hahah :)

Ska bli roligt och på Sjöbo Marknaden ska Emil och Tobias Persson och Sara Villandsen med hoppas på en riktigt trevlig och rolig dag med er där hoppas vi tycker detsamma :) ses i Ystad imorgon :)

     


Av Pernilla Wictor - 18 juli 2013 08:49

Jag kan vara snäll,
men även elak...
jag kan älska dig, 
men äver hata dig...
jag kan stödja dej,
men stamtidigt lura dig...
jag kan bry mig mkt om dig,
men kan även strunta i dig fullständigt...
jag kan vara din bästavän, 
men kan också vara din värsta friend...
ALLT beror på hur du behandla mig!
så du behandla mig behandlar jag dig!

Av Pernilla Wictor - 17 juli 2013 02:24

Varför hann jag inte säga hejdå?
Varför lämnade du?
Varför stack du?
Varför tog ditt liv slut?
I vårt hjärta kommer du aldrig lämna!
I mitt hjärta har du en plats!
I mitt hjärta lever dig ännu kvar!
Hos mig kommer du alltid finnas!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards